onsdag 1 september 2010

{ Blogcandy slut }


Japp nu har min bloggcandy slutat och jag kan börja räkna lotter för dragning... det kommer ta sin tid då det va hela 76 stycken (om jag minns rätt i skrivandets stund) som ville vara med, jätteroligt tycker jag att ni blev så många!

Hade önskat att alla skulle fått ett litet paket men det blir lite svårt tyvärr. Vill i alla fall TACK er för att ni är så goa, för att ni skrivit så värmande kommentarer och att ni finns och vill besöka lilla mig! :D

Jag har inte ens hunnit svara eller kommentera tillbaka i era bloggar *skäms* men lovar att kika in till er alla (med bloggar) i sinom tid.

Ni är Bäst! ♥

Ps. Förhoppningsvis återkommer jag med två vinnare redan ikväll, tidsoptimist som jag är så kan jag inte lova men om det inte blir ikväll så blir det åtminstone i morgon kväll... så kom snart tillbaka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande :). Jag håller tummarna för att jag blir en av de två vinnarna :)

Tessalonika sa...

Åhh jag skulle ju ha varit med men tiden bara har runnit iväg de sista.... Massor att göra och...ja du vet hur det kan vara...
Ska bli kul att scrappa ihop i helgen :)
Kram kram

Related Posts with Thumbnails