onsdag 1 september 2010

{ VINNARNA i Blogcandyn är... }

Spänningen va olidlig när vi satt här och skrev alla lappar och klippte ut och vek i hop. Det va ett litet projekt med så många deltagare och roligt hade vi.

Min fyraåring Antonia fick leka programledare och lottdragare i båda lottningarna och här får ni ser första dragningen som är bland de som valt att följa min blogg. Ni är 80 stycken nu och det är så roligt tycker jag! Vinsten är ännu så länge hemlig men jag hoppas att den kommer att uppskattas av mottagaren! :D



































Blogger Veronica sa...
Hej och Grattis! Självklart har jag blivit en följare av din sida. Titta in på min blogg http://swahns.blogspot.com/ Där har jag gjort en länk till din blogg. Ha en bra dag :-) 
  STORT GRATTIS VERONICA! Huvudlottningen nu då, den som tar hem HELA stora Blogcandyn där det lagts till hela sju saker bortsett från det på bilden! :D
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Radera




Blogger Linapyssel sa...
GRATTIS till alla rolige grejjor du har att fira!!! Du gör så mycket fint Emmelie!!!! Klart jag vill fira denna lycklighet med dig!!! jag har lagt en bild och länk på bloggen och föjer det gör jag!!! Kram till dig och nu får jag säga...vi ses snart!!! Thihihii Lina 


STORT GRATTIS LINA!


Skicka era adresser till emmeli[@]steinwall.se så postar jag snarast.



Tack till alla som ville vara med och fira med mig! ♥

6 kommentarer:

NHL sa...

ÅH, MASSA GRATTIS!
Så duktig Antonia var på detta! Kanske blivande programledare för bingolotto :-)
Ja, iofs behöver hon nog öva lite, för hon var kanske dålig på att hitta mitt namn :-D
Tack för spännande tävling!

Anonym sa...

Åååh, grattis till vinnarna!! Vad roligt att Lina vann, den vinsten kan du ju lämna över personligen.

Kram

Terés sa...

Stort grattis till Veronica och Lina! Det var ett väldigt kul sätt att få reda på vinnarna...

Kram

Linapyssel sa...

Nämen...vilken tur jag har...tusen tusen tack Antonia för att dina små fingrar drog mitt namn och så duktig du är som programledare!!! Lotta har tuff konkurans!!!

Kan inte ana va glad jag är och det kommer som plåster på såren, för det ringde på dörren tidigt i morses och meddelandet var att dom slangat bensin ur vår bil i natt...så STORT TACK Emmelie och Antonia!! det ska bli så spännande att se allt det fina !!!

KRAAAAM och grattis till vinnaren av det hemliga priset

Anonym sa...

Stort GRATTIS till båda vinnarna!
Vilken duktig programledare/lottdragare Antonia är :)
Kram kram

Veronica sa...

Tack Antonia för du drog mitt
namn när det gällde den hemliga vinsten.
jag tycker du var jätte duktig och modig..
Ert stort tack för att jag fick denna chansen till att vinna.

Veronica

Related Posts with Thumbnails