söndag 12 september 2010

{ Bröllop }


Hej på Er!

Nu är det hög tid att visa upp lite nytt i bloggen igen, helgerna har en tendens att försvinna iväg, lixom veckorna! ;) Jag har fortfarande en massa alster som väntar på att få bloggas men det är svårt att hinna med...

Igår va jag på scrapträff igen (!) stackars familj säger jag ;) det va inte alls meningen men så ringde min kusin att det blivit en plats över och frågade om jag ville ta den, packade och åkte hals över huvud igår förmiddag... det resulterade i fem layouter som jag oxå måste visa här vid tillfälle. När jag kom hem och skulle packa upp mina saker så kunde jag inte låta bli att scrappa ett papper som jag köpt så det blev ytterligare än layout när jag kom hem. :D

Bilden ovan är en layout jag gjorde på Scrapnets scrapträff i Skåne, eftersom hon själv inte förberett några utmaningar så utmanade vi tre som åkte tillsammans varandra. Jag gillar utmaningar det får en att tänka lite "outside the box" och dessutom är det lättare att komma igång i skapandet. Här hade vi utmanats till att scrappa kort eller LO med tre Magnolior - inte det vanligaste man scrappar layouter med men eftersom jag helst gillar att göra layouter så blev det en Bröllopslayout.

Bilderna: Är från mina vänners bröllop för några år sedan, det va en fantastisk dag och ett sååå vackert brudpar!

Tack för att ni hälsar på mig här i bloggen! ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har nog blivit en stammis här hos dig Emmeli. Du har en sådan enorm skaparglädje och skapar så fina färgglada layouter med bilder som verkligen betyder något! Jag älskar den här hobbyn för man får se mycket fint samtidigt som man följer en annan persons historia :). Dessa Magnolia-figurer är jättesöta! Jag är ingen stämplare egentligen men jag tycker verkligen stämplar förhöjer layouterna! Det måste jag testa! Och sen måste jag berömma den förra layouten också. Så stilren och fin och du är sjukt fin! Ha en bra söndag!

Morfen sa...

Vilken urgullig layout!! Så himla sött med stämplarna på. Löööve it!

allram/ Jenni sa...

Åh så fin. Jag älskar att sätta små Magnolior på LOer. Nu får jag hem och måla lite tror jag.

Jeany sa...

Jättefin Lo! Kul med motivstämplar på en scraplayout. Varför används motivstämplar så sällan till LO:s kan man fråga sig när det blir så här fint.

/Jeany

Related Posts with Thumbnails