fredag 10 september 2010

{ Utmaning: Moi }


Här kommer mitt bidrag till Scrap-Perras septemberutmaning, det va en riktigt knivig men rolig utmaning faktiskt... så här mycket grejer brukar jag vanligtvis aldrig ha. Man skulle följa listan nedan till punkt och pricka, varken lägga till eller dra ifrån. Jag gjorde denna layouten när jag va på Scrapträff i Nol förra helgen...


Detta skulle finnas på layouten:
1. Cardstock
2. Foto
3. Band eller spets
4. Typsnitt (handskriven text räknas som ett typsnitt)
5. Brads
6. Mönstrade papper
7. Blommor
8. Blad
9. Knappar
10. Halvpärlor eller Rhinestone

Du har september ut på dig så va med du oxå! ;) En riktig utmaning kan jag lova! :D



5 kommentarer:

Tessalonika sa...

Sååå läcker....
Kram och trevlig helg vännen :)

Snabbscrapparen sa...

Härliga färger och jag gillar cirklarna!

Veronica sa...

Mitt hemliga paket kom i dag..
Tusen tack, det var nästan för
mycket...

Hälsa till Antonia..

Hoppas du får en trevlig och lugn helg.

Veronica
http://swahns.blogspot.com/

Anonym sa...

Såååå snyggt!!! Den lyckades du ju riktigt bra med!!

Nu ska jag snart bege mig till scrapträff, igen!! Fast bara i dag...

Ha en trevlig helg! Kram

Anonym sa...

Psssst: Skicka gärna er adress med, så Leia kan posta fjärilen till Antonia.

Related Posts with Thumbnails