onsdag 8 september 2010

{ Fint besök }


Alster 29/100

Här kommer ett bildkollage som heter duga! Ville få plats med så många fina bilder som möjligt på dagarna då Emilia va här med sin son och lilla hund. Det va fantastiska dagar, så mysigt att ha dem hos oss...

Så den kan se lite rörig ut men jag gillar den i alla fall på något sätt...

Material: Vit cardstock, stickers border från Sassafras Lass, lite doodling med svart ZIG-penna, washitejp, kantstans från MS, thickers...

Hoppas ni får en härlig onsdag! ♥

7 kommentarer:

Morfen sa...

Shit vad snygg layout!! Så många härliga foton, washitejp och så zigzagen. :D Me like!!

Snabbscrapparen sa...

Jag tycker inte alls den är rörig! Det är roligt att använda många bilder. Jag undrar hur du gör få att få så små bilder. Skriver du ut dem hemma kanske?

Anonym sa...

Jag gillar också den här! Jag tycker det är modigt att använda så många bilder och det blev hur fint som helst!

Lilo sa...

Mycket fint!!! Det är ju supersvårt att göra layouter med många bilder på och du har lyckats!

NHL sa...

Klart den gillas! Scrapbooking började ju för fotonas skul och för små minnen, så du har väl egentligen återvänt till grunden. Jag har ju lite svårt att förstå vitsen med LOs, men börjar vänja mig. Det jag bl a gillar hos dig är att du så ofta använder flera foton. LOs med ett foto i ett hörn, en pappersremsa och 5 knappar förstår jag inte alls! De säger inget och är inte tillräckligt arbetade för att vara konstverk, eller vad jag ska kalla det. Kör på! Du är inspirerande!

Kamilla sa...

ÅÅÅh men shaaaajt så snygg!!
Det blev en underbar kompott av bilder och snyggt kombonerat och washitejpen...mumma :D
kram kram

Snabbscrapparen sa...

Tack så mycket för tipset!

Related Posts with Thumbnails