torsdag 2 september 2010

{ Mollys Kit: Flodhästar }

Alster 13/100

 

Mollys har oxå en kit-utmaning varje månad som oxå är rolig att delta i, mitt bidrag blev denna layout då utmaningen va att göra ett alster med Lilos egengjorda flodhäst på. :)

Min layout finns oxå att ses på Mollys Blogg, kila in där och inspireras av allt fint som finns där inne! ♥


Måste ju visa vilket underbart fint kit jag fått från Mollys Scrapbooking i september. Det är verkligen så roligt med månadskit, känns som julafton varje månad - man vet ju inte vad som finns i. Att jag valt att prenumerara Mollys Scrapbooking är enkelt, Lilo som äger företaget är själv en superduktig scrappare och inspiratör. Sen gillar jag det färgglada och stilrena som passar så bra till hennes kit. Sen är det förstås en liten utmaning oxå då jag nästan alltid vill ha med något rosa på mina layouter. Här ser ni nästan ingenting rosa, bara de söta kryssen på flodhästen som Lilo har gjort.

3 kommentarer:

Petra sa...

Så fin, så fin som allt du gör.
Om jag så gör 1000 layouter så får jag inte till så fint. Ha en riktigt skön helg.
Kram
Petra

Sara sa...

Åh vilken härlig lo!
Härliga färger och snyggt upplägg!:)
Ha så kul i helgen på träffen :)

Kram Sara

Morfen sa...

Vilket coolt upplägg! Supersnygg layout.

Related Posts with Thumbnails