torsdag 2 september 2010

{ DT-alster för LScrapbooking: Glass }

God morgon!

Nu äntligen kan jag börja visa lite härliga alster med material från en toppenbutik nämligen LScrapbooking!

Jag fick härligt somriga produkter i mitt DT-paket vilket passar perfekt nu när jag äntligen framkallat alla bilder från sommaren. Vissserligen är detta foto från förra sommaren men det passade så perfekt både i färger och motiv med glassarna! :)

Bilden: Är som sagt från förra året, jag och Antonia tog en varsin glass med min syster och hennes barn. Dessvärre finns det inget trevligt ställe att sätta sig på utanför Statoil utan det finns en bänk intill parkeringen bara. Det syns ju förstås inte på kortet i alla fall och glassarna va ju supergoda! :D

Material: Vit cardstock som bakgrund, mönsterpapper från Maja Designs Sommarminnen (fram- och baksida), jag har chalkat kanter och rundat hörnen. Paljettband från Making Memories, Love Struck, Söta knappar från fancypants, en pin, glassarna kommer från Shabby Chic Ice Cream shop.

Allt utom alfabetet i titeln hittar ni hos LScrapbooking. För mer inspiration kika gärna i LScrapbookings inspirationsblogg!

Tack för att ni tittade in! ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint Emmeli! Jag gillar bilden och hur du fått den att "blomstra" med materialet! Tycker att paljettremsan ser nästan ut som strössel! :) Blir sugen på en glass faktiskt!
Ps. Kul att ha dig som "DT-kollega"!

Related Posts with Thumbnails