tisdag 14 september 2010

{ Vår fina inflyttningspresent }


I söndags va min fina vän Sara och hennes familj på besök hos oss, det va så roligt att äntligen få tid att träffa igen efter sommar, flytt och allt annat som kommit emellan.

Som inflyttningspresent fick vi den här heeeelt underbara söta fågelholken som Sara har altrat, hon är grym! Blev så otroligt glad för den! Jag har inte fått särskilt många kort eller ännu mindre alter scrappade till mig, det är ju mest jag som gör själv eller kort till andra så därför betyder det extra mycket när man får något själv! :D Den har fått en fin plats i köket där jag ser den varje dag och kan beundra den! ♥

Så många fina detaljer och så vacker text: "Home is where you treat friends like family and family like friends" - mycket vackert! TACK UNDERBARA SARA!

(Bild lånad från Sara)

2 kommentarer:

Dilorf sa...

Otroligt söt liten holk.. :D

Sara sa...

Tack för de fina orden! Blir alldelse rörd här...:)

Stor kram till dig min vän!

Related Posts with Thumbnails