fredag 8 oktober 2010

{ Min älskade pappa }


Här kommer en "äldre" layout, närmare dryga en månad gammal hehe... ja jag insåg igår när jag tittade att jag har ca en månad av alster kvar att blogga ca 50 bilder... inte bra så det är lika bra att jag bloggar iväg lite! ;) Hade ju som mål att blogga en layout per inlägg för att ha lite koll i etiketter hur många alster jag skapat respektive år men det tar ju en evighet om jag ska blogga en layout per inlägg med tanke på hur många layouter jag skapar... lite komiskt, jag som inte alls trodde jag varken skulle hinna med att scrappa eller ännu mindre blogga så ofta som jag gör men nu nästan måste det bli dagligen.

Har för den skull köpt en app till min nya kära ägodel, min Iphone 4 och ja, den är precis så bra som alla talat om för mig tidigare. Nu genom den app jag laddat hem så kan jag blogga via mobilen på ett enkelt och smidigt sätt så det ser jag fram emot att göra. :D

Denna layout gjorde jag efter en skissutmaning som Jenny gett mig när vi va på Scrapnets träff i Skåne, det va en ganska så svår skiss tyckte jag och det va inte bara inspiration av skissen utan faktiskt göra den. Så här blev resultatet i alla fall...

Bilder: Använde bilder på min kära pappa när han va liten knatte.

Material: Mönstrat papper från Basic Grey Basics och Maja Design, blommor från Prima, bling från Lush. Alfabet från Doodlebug och dymo. Tanken är att jag sen ska skriva journaling på remsan under när jag pratat med pappa och mina farföräldrar om lite info kring bilderna. :)

2 kommentarer:

NHL sa...

GU-VA-SNYYYYYYGGGGG!!!!!

Morfen sa...

Oj oj oj så snygg layout!! Fantastisk.

Related Posts with Thumbnails