fredag 8 oktober 2010

{ Orange }


Trodde nog aldrig det skulle ske men jag har blivit helt förälskad i orange. Kanske har det med årstiden att göra... det är inte så att jag övergett rosa helt och hållet nädå... det skulle bli dyrt med tanke på hur mycket rosa jag har i huset och bland scrapsakerna! ;) Däremot så har jag scrappat en hel del i orange den senaste veckan och kanske några dagar dess för innan oxå. På mässan inhandlades lite nya orange scrapgrejer som jag använt flitigt sedan dess... Sen passar ju orange och rosa otroligt bra tillsammans oxå...

Ni ska få se några orangea alster här framöver! ;)

2 kommentarer:

Marit sa...

Tusen tack för hjälpen, vart har du köpt kantstansen? Orange är just nu min favoritfärg :)

Morfen sa...

Haha, det trodde jag aldrig skulle hända mig heller och sedan en dag drabbades jag bara av orange och hur cool och underbar färg det är. Visst är det kul att vidga sina färgvyer! :D

Related Posts with Thumbnails