tisdag 2 november 2010

{ Lite nya detaljer från "Det lilla Extra!" }

Det har inte blivit mycket scrappande den senaste veckan vilket känns jättekonstigt men nu är det dax igen... De senaste dagarna har gått åt till att fixa och dona i hemmet.

För någon vecka sedan hade jag inredningsparty från "Det lilla Extra", jag tycker de har en massa tjusiga och roliga detaljer till hemmet, både för att göra egna arrangemang, snygga krukor, vaser, ljuslyktor med mera.

Igår kom det jag beställt hem till mig och jag kunde ju inte låta bli utan skred till verket och dekorerade hemmet med mina nyinköpta saker.

Tänkte jag kunde visa er lite...

I fönstret ser ni nya blommor och krukor...

Lite närbild på blomman, krukan samt dekorationskulor

En liten "trasselboll" i metall

Lite pärlband runt stjälkarna
På vår nya sideboard syns oxå lite nya detaljer, nya vita ljusstakar samt dekorationer till fatet och blomman.

I andra fönstret har jag oxå dekorerat blommorna lite med "trassel" och dekorationskulor samt på fönsterbläcket små söta vita hjärtan.


& i bokhyllan fick ett &-tecken sin plats...


Visst blir man glad av lite nya fräscha detaljer i hemmet?

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails