måndag 1 november 2010

{ Scraphörnor och bra förvaring sökes! }



Hallåj!

Jag är den lyckligt lottade tjejen i Teamet som ska få ta över att blogga scraphörnor på Svensk Scrapbookings Framsida .

Detta ser jag som ett superroligt uppdrag då jag lusläser allt vad bra förvaring, inredning och scraphörnor heter. Morfen har gjort ett kanonfint jobb och redan bloggat ett antal scraphörnor men jag hoppas att det finns fler att visa från Svensk Scrapbookings medlemmar och även andra som vill visa och tipsa där ute.

Min tanke är att alla ska visas oavsett om man har det flashigaste scraprummet eller helt enkelt en liten vrå i garderoben att scrappa i, allt är så klart av intresse!

Jag skulle oxå vilja utöka detta inslag med att även blogga smarta förvaringslösningar, för tips på sånt kan man ju aldrig få för lite av eller hur? Så snälla tjejer ni kan väl maila mig länk eller bilder och text på var ni sitter när ni scrappar och/ eller smarta lösningar på hur ni förvarar ex stämplar, papper (sortering), band, knappar, stickers, - you name it!  :D Ni kan maila direkt till mig på emmeli [at] steinwall . se så hoppas jag kunna visa just era hörna eller förvaringstips i framtiden på Svensk Scrapbookings Framsida.

Tack på förhand! ♥


1 kommentar:

allram/ Jenni sa...

Ok det kommer snart. Ska bara samla ihop bilderna. Låter spännande, jag tycker oxå om att kolla runt och lifta bra förvaring.

Related Posts with Thumbnails