fredag 5 november 2010

{ Pregnant and fab }


Hej hallåj!

Här kommer en LO på när jag va gravid och jag minns hur vacker jag kände mig trots min stora mage, eller kanske pga av den. En fast fin och rund mage som inte va gigantisk trots att jag på fotot bara hade ett par veckor kvar till BF...

Jag minns att håret glänste och va tjockare och mer livfullt, likaså huden och naglarna! Ja förutom den första delen av graviditeten som innehöll en hel del turbulans och illamående så mådde jag så bra med mitt lilla knyte växande inne i magen. Så stolt och så efterlängtad! ♥
Denna layout gjorde jag enkel, gillade det glittriga och vackra pappret som jag använt till bakgrund, ritade och klippte ut ett hjärta, satte lite fina band och en brun fotomatta bakom fotot sen fick blomman från prima hjärtnålen och titeln göra sitt. ;)


4 kommentarer:

Emmelie sa...

Jättefin LO! Gillar den är "enkel" och att så mycket av det fina pappret syns. Fint med det turkosa. Och jaa du är ju jättesnygg på bilderna! :)

/Emmelie

allram/ Jenni sa...

jättesöt.

NHL sa...

Japp, helt klart fab!
Jättefin LO också :-)

TesaB sa...

Så fin och så mycket kärlek! *Gillar*

Related Posts with Thumbnails