lördag 18 december 2010

{ Morfar läser saga }


Nu är vi precis hemkomna från min kompis Saras 30-årskalas. Det va jätteroligt att träffa henne igen! ♥

Tänkte jag skulle visa en layout oxå... här har jag använt härliga MMEs So Sophie och Maya Roads bruna kuvert till journaling...

Antonia är så glad i sin morfar, i veckan sa hon till morfar. -Du är min bästa vän, så du ska få en present. Hon räckte fram en påse med tre-fyra småsmulor med chips till morfar... Kärlek! :D

Har inte scrappat på urlänge nu känns det som, börjar få lite ångest över att det blir svårt att sätta sig igen. Idag har jag i alla fall gjort ett kort till Sara så lite scrap har det i alla fall blivit. Men nu vill jag få ro och tid att sätta mig och göra en LO snart, har flera fina kit väntandes på mig från de ställen jag designar för.... så hoppas tiden infinner sig för lusten finns där hela tiden! ♥

Ha en fortsatt skön lördagkväll, vänner!

1 kommentar:

Lilo sa...

Jättefint!! Ser inte morfar väldigt ung ut?? Eller så börjar jag bli ruskigt gammal... så kan det förstås också vara. Nu ska jag släpa mig iväg och göra minst ett julkort!

Related Posts with Thumbnails