tisdag 28 december 2010

{ Party in da City }

Äntligen har jag kommit igång med scrappandet igen... jag hade nästan en månads uppehåll och för varje dag som gick så fick jag mer ångest och oro över att det skulle vara svårt att komma igång igen... som tur är så gick det lättare än vad jag trodde.

Så roligt att vara lite tillbaka igen, tillbaka på mitt älskade Scrapforum Svensk Scrapbooking, tillbaka till scrappandet och bloggandet... men det är kanske inte så konstigt att tiden inte räcker till så här vid juletid... mycket annat mysigt (och omysigt) har vi gjort/ haft istället...

Ser ut som om jag har åkt på ytterligare någon form av förkylning / influensa... öm i kroppen, ont i halsen och huvudet... och runtomkring cirkulerar både magsjuka och vattenkoppor... varför ska allt ske vid jul?

Nåja jag ska hålla humöret uppe, jag har ju fått lite scrappat och det är underbart. Dessvärre får jag vänta med att visa inläggen då jag inte kunnat fota/scanna dem än...

Så länge får ni se en layout jag gjorde till Magdas Scrapfeber som va under hösten och där jag kom trea!


Hoppas ni har det gott ute i stugorna! Vi ses snart igen! ♥



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails