tisdag 11 januari 2011

{ Mollys kit: Hej mitt vinterland }



Go'kväll!
Jag har gjort ett inspirationsalster till Mollys Scrapbookings kitutmaning. Jag mistade på ett vitt cardstock med en ljusblå samt den turkosa misten som finns hos Mollys (just den turkosa är tyvärr slut). Sen har jag använt papper från kitet. Klippte ut tre av de söta pingvinerna från pappret, glossade och använde som dekoration. Snöstjärnan med knapp kommer även den från kitet. Journalingpappret och den gröna blomman från Bo Bunny hittar ni däremot i extrakitet. Knapparna och dymotejpen med stjärnor som jag skrev titeln med hittar ni att handla även de hos Mollys. Hoppas ni antar utmaningen, den va riktigt rolig att göra! =)



Good Evening!

I have made a layout with products from Mollys Scrapbooking january kit. This one is made to inspire the kit challenge for this month. The rules for the challenge is: Use one or several buttons, Use one or several Snowflakes and use "Hej mitt vinterland" (A Swedish song title: Hi my Winterland, or something like that...) as the title.

Almost everything I used was from the January kit at Mollys Scrapbooking. ♥


5 kommentarer:

Jessica Fors sa...

Åhh vilken härlig layout :) Dymobanden va ju hur härliga som helst :D

Maiden sa...

Ha ha, vilka underbara foton!! Å layouten är superläcker! Ska nog ta å skapa ngt från mitt kit, har inte öppnat det än!!! Så mycket scrapidéer, så lite tid... :-(
Massa kramar

Annette sa...

Så snyggt, hur du använder all färg..! Jätteläcker layout!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Underbar! å så sött med pingvinerna! Tack för din snälla kommentar om min LO jag skickade in. Det värmer. Kram

Pernilla ~Pillan~ sa...

Underbar! å så sött med pingvinerna! Tack för din snälla kommentar om min LO jag skickade in! Det värmer. Kram

Related Posts with Thumbnails