tisdag 11 januari 2011

{ LO-kavalkad från 2010 }

Då jag tydligen scrappar mer än vad jag bloggar så bjuder jag här på en LO-kavalkad av alster som jag inte hunnit blogga under 2010... tanken va att blogga åtminstone ett alster om dagen vilket jag till stor del har gjort men eftersom jag scrappar mer än jag räknat med (vilket är positivt) så har dessa layouter inte hunnit med att bloggas och nu är jag i full gång att göra 2011 layouter så då känns de här lite gamla fast de bara är någon månad eller två på sin höjd. :D

Hoppas ni gillar dem!

Först visar jag resten av mina bidrag i Magdas Scrapfeber hösten 2010 där jag hamnade på en ärofylld tredje plats:





Fler får ni se en annan dag... ♥

2 kommentarer:

vardagsprincessan sa...

Vad duktig du är! Antonia är ju hur söt som helst också :). kram från mig

Jessica Fors sa...

Hahahaha jag bara totalt älskar nöden har ingen lag ^^ Du satte ett gott skratt på mina läppar ^^

Related Posts with Thumbnails