måndag 10 januari 2011

{ Jag älskar min morbror }


I fredags va min fina vän Sara hos mig och jag fick gjort nio layouter... mestadels till olika DT-projekt och dylikt som ni kommer att få se tids nog men inte än... men så gjorde jag oxå några layouter enbart för mig som jag kan visa upp i bloggen redan nu. Däribland denna LO. Älskar de fina fotona på Antonia och min bror. Så fyllda av kärlek! Min bror tar hand och pysslar om sina syskonbarn som om det vore hans egna. Så roligt att se!

Här har jag använt ett underbart ugglepapper från Adornit. Eftersom det redan va så fint och nästintill scrappat av sig själv så fanns det inte så mycket mer att göra... jag målade med akrylfärg på wellpapp, satte dit tejp från Tim Holtz, blommor från Prima, halvpärlor och bokstäver från American Craft och October Afternoon. För att förhöja pappret ytterligare har jag använt 3D gloss på delar av det mönstrade pappret, det ser ni bättre på detaljbilderna nedan.




Tack för att ni kikade förbi! ♥


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails