måndag 10 januari 2011

{ Fler bidrag till min tävling }

Det bara regnar in vackra bidrag från er och det är så roligt och spännande att se vartenda ett! Så fint ni skapar! ♥

Här kommer fler alster att visa upp:

Först ut visar jag min fina vän Katjas bidrag, Katja har pga eller ska jag säga tack vare ;) mig satt sig i scrapträsket och gör så fina LO's, hon har liftat min "My Girl":


Nästa bidrag kommer från min vän och Team-kollega Dilorf med hennes otroligt färgglada och härliga tolkning av "Söndagsskolfest":


Nästa bidrag är från Camilla, en tjej jag lärde känna på en scrapträff i höstas! Tack för ditt fina bidrag, blir glad av att höra att fler inspirerats till att använda fler än ett foto på sina alster. :)

Här ser ni ett bidrag ifrån Cattie, så fint pch färgglatt kort hon har gjort och hon har liftat något av mina TGF-kort skriver hon.



Sista bidraget jag visar idag (det har kommit in några fler som jag tar i nästa inlägg) är från Anna, en jättesöt LO där hon tolkat min "Precious".




Tack så mycket för era bidrag och för så fina och värmande ord som ni skrivit! Det värmer verkligen! ♥

Ta gärna ett besök hos dessa go'a tjejer för mer inspiration!

För att delta i min tävling som pågår fram till sista januari, klicka HÄR...

 

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails