måndag 10 januari 2011

{ My first LO at GYSO: Långserum }


Wihoo, idag visas mitt inspirationsalster för första gången hos Get Your Sketch On. Det va en superrolig skiss att arbeta efter och min blev i sedvanlig "A'laEmmeli-andra" stilren och färgglad... va med och tolka den du oxå för i potten ligger ett presentkort på 25 dollar att handla för hos Stampin' Up! Så kika in i deras blogg för mer inspiration och info.


In English:
Today it's my week to show an inspiration LO for this weeks sketch over at GYSO and it was a really fun sketch to work with. This week we have a $25 Gift Certificate to Stampin' Up up for grabs so you should play! So take a look att the GYSO blog for more inspiration and info.


5 kommentarer:

SaraG sa...

Jättefin LO! Passar jättebra med kraftfärgad bakgrund :)

Anonym sa...

HEJ! så fin LO. vad gjorde ni i Långserum?? Jag har varit i Långserum 4 sommrar i rad.. På lägervecka för ensamstående med barn :) 02,03,04, 05. Åh så ROLIGA minnen jag har därifrån!! Sen träffade jag mannen.

Kram Maria hittade hit via FB forumet
http://mariasdagbok.blogspot.com/

Elin sa...

Oj, så snygg!

Kerryn sa...

Love how you've used the sketch!!

Anonym sa...

I love your LO and the swirly border at the bottom! Excellent first DT LO!
Michele T.

Related Posts with Thumbnails