torsdag 30 december 2010

{ Tio-i-topp 2010 }

Nu är det dax att visa min tio-i-topp lista för 2010, det var ett väldigt svårt val eftersom 2010 var mitt absolut scrappigaste år jag räknade ihop hur många alster jag gjort detta år och kom fram till att det va över 400 stycken, det ni! Inte klokt vad jag har scrappat i år! :D

Så att välja ut bara tio stycken va väldigt svårt och favoriterna ändras ju som bekant hela tiden men jag försökte sprida ut mina favoriter över hela året och så här blev min lista:











Så vad tycks? :)

Förra året hade jag en annan variant: Topp 5 mitt album 2009, och Topp 5 Antonias album 2009
Har ni eller kommer ni göra en lista får ni gärna kommentera och lämna länken, för det är så roligt att se andras tio-i-topplistor!

Gott nytt år!

Kram ♥


28 kommentarer:

Rebecca sa...

Verkligen superfina allihop!!!
Du är så duktig! Tur att du har en så söt tjej som du kan scrappa dina alster kring oxå! =) KRAM och GOTT NYTT ÅR!

Petra sa...

Alla är lika underbara. Du är bäst!

MissMian sa...

Underbara LOs!!!!

hönapöna sa...

oj, vad du har varit produktiv! Bara älskar layouten med antonia när hon var bebis... så jättefin! Ha det gott, kram...

Morfen sa...

Vilket scrapår du haft - 400 stycken layouter??!??! WOW! Superfina alla dina favoriter, men visst är det svårt att välja - för man gillar ju många fler än tio och det finns de som man kanske inte är supernöjd med men som betyder mycket ändå. Många kramar och tack för all inspiration!

Inger sa...

Så utrolig mange fine og fargerike Loer du har laget. Denne bloggen er ny for meg, men nå ligger den på blogglisten min så jeg kan følge med å få inspirasjon:)
Klem:)

Inger sa...

Så utrolig mye fargerikt og fint du har laget!!
Bloggen din er ny for meg, men nå har jeg lagt deg til i blogglisten min, så nå kan jeg følge med å få inspirasjon:)
Klem:)

SaraG sa...

Fina alster! Min favvo av dom där var nog "beauty". Har inte gjort nån topp-lista själv ännu, men kanske jag gör det?? Får se :) Gott nytt scrap-år iaf!

Linapyssel sa...

Jamen dom är ju ljuvliga allihopa, så vackra och välkomponerade!!!

Ska bli kul att se vad nästa år har att ge!!
massa kramar och gott nytt på dig och dina!!

Mikaela sa...

Underbara!! Allis 4 är nog min favorit bland de tio!

AnnaB sa...

O så härligt med 400 layouter under året...! Dina favoriter är superfina! Jag tycker också att det är himla kul att surfa runt och se alla listor på favoriter. Mina favoriter hittas här: http://annab.blogg.se/2010/december/mina-10-favoritlayouter-2010.html

PysselPyret sa...

Vilka underbara LO:s du har gjort under året och så fantastiskt många! Min favorit av dessa är nog precious tror jag. Ja satt själv och räknade i förmiddags hur många jag hunnit med och kom fram till 53stycken tror jag, tyckte då att det var många... ;-)
Du får ha Gott Nytt År!

Sara sa...

Du gör såna härliga och färgglada LO´s! Underbara allihopa på sitt vis! Tack för all inspiration som du ger mig.
Kramis Sara

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonfina och nummer två blev min favvis, gillar turkost;) Kramar!

Maja Stokk / eyovine sa...

Helt fantastiska!! Å jag är så imponerad av hur du lyckas göra så snygga layouter med sååååå många foton på. Har sagt det förr och säger det igen. Du har en härlig färgsprakande stil =)

Kramiz Maja

Karin sa...

Oj oj oj Vilken kavalkad med underbara layouter! Sååå fina allihopa! Jag gillar sommarlov massor -vilka massa härliga foton! å bäbilayouterna är outstandning!
Hoppas du får en härlig kväll å ett riktigt GottNytt År! =)
kram K.

Carina Lindholm sa...

jösses, 400st! det kallar jag bra scrapår:)
Layouterna är fantastiskt fina!!
Gott nytt år♥

E sa...

Jättesnygga allihop! Svårt att välja någon favorit... Jösses vad vad många alster du hunnit skapa!
Gott Nytt År!

Anonym sa...

Helt galet att du gjort 400 layouter i år! Du är min idol ;)
Jag tittar in på din blogg då och då och blir jätteinspirerad, jag tycker du gör riktigt snygga grejer.
Gott nytt scrap-år!

Annelie sa...

Oj alla e kanon fina!!!

NoOne sa...

Underbart vackra ♥...

Önskar dig & de dina...

☆。*。☆。。☆。*。☆。。☆。*。☆。
(¯`·´¯)...............。 ☆。*。☆。
`·., (¯`·´¯)..........★。\|/。★
(¯`·´¯).·´(¯`·´¯)...♥ GOTT NYTT ÅR ♥
..` ·.·´(¯`·´¯).....★。/|\。★

Malin sa...

Wow! 400 st är ju helt grymt ju! Duktig du är :-) Dina 10-val är toppenfina och så härligt färgglada, och de med många foton på är ju verkligen DU!
Jag har också satt ihop en 10 i topp på min blogg- kika in om du vill!

Kram Malin

Stephi sa...

Verkligen härliga allihop! Alla glada färger du använder och korten på din dotter är jättefina tillsammans.

Cattis sa...

Ååhhhh! Vilken härlig kavalkad av massor av inspiration!! =)

Du är så bra!

Kram/Cattis

Nina sa...

Så fina alster verkligen!

Anna Ekman sa...

Underbart! Tack för att du delar med dig av dina fina alster!

Malin/malwa sa...

Härliga färgglada LOer! Måste ha varit väldigt svårt att hitta tio favoriter bland 400+ alster... :)

stina ~maräng~ sa...

Ljuvliga alster!
Fantastiskt att kunna scrappa över 400 layouter på ett år!

Related Posts with Thumbnails