måndag 3 januari 2011

{ Two BIG assignments }

Idag har jag något väldigt roligt att berätta!!!

Jag har två nya spännande uppdrag för 2011 och jag är så glad, upprymd och spänd över dessa två spännande uppdrag!


Det första är att jag är en i designteamet hos den bästa kitklubben, ever! Mollys Scrapbooking! När Lilo frågade mig blev jag sååå glad! Jag kommer inspirera med januaris kit och sen kommer jag ingå i hennes fasta Designteam. Detta blir ett perfekt komplement till mina andra uppdrag eftersom vi designers kommer inspirera olika månader och inte varje månad.



Det andra uppdraget är hos Get your Sketch on, en internationell skissblogg som startar nu. Jag sökte och va en av de lyckliga som valdes ut. Jag lovar er att det blir en toppen skissblogg med en massa inspiration och fina skisser att skapa efter!

Lite senare idag får ni läsa om min resumé för scrapåret 2010, det va då allt startade för mig! :D

Kram på Er ♥!


English:
Today I have something really fantastic to tell you!

I have no less than TWO new assignments for 2011 and I'm so happy and excited over this!

The first one is that I'm joining the design team of Mollys Scrapbooking, the best kit club ever! When Lilo asked me to join I was so happy! I will start to inspire with January's kit and then I'm part of her Designteam. This will be a perfect compliment to my other assignments because we in the design team will inspire different months, not every month.

The second assignment is with Get your Sketch on, it's an international sketch blog that starts now in January. I applied and was one of the lucky girls that was picked out. I promise you that it will be an awsome skech blog with lot's of inspiration and great sketches!

Later on I will blog my Resumé of the scrap year of 2010, it was then it all started for me! :D

Love ♥

14 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Åh så roligt!!!!
Ett stort GRATTIS, det skall bli så kul att följa dig.

KRAM
Jenny/e.j.m

Petra sa...

Grattis, var precis inne på Mollys sida och såg att du ska börja där som designer. Ska bli kul att följa dej på båda ställena, jag har som vanligt tänkt att i år ska det göras fler layouter, vi får väl se. Men du är en verklig inspirationskälla och jag älskar dina layouter. Kram o lycka till!

Maritha sa...

Grattis till dina båda nya uppdrag! Det ska bli kul att följa dig där åxå.. :D

allram/ Jenni sa...

STORA GRATTISKRAMAR!!!!!

Hegu sa...

Stort grattis tjejen!!

BellaMio sa...

Superkul!! Stort GRATTIS till dig!! Du är verkligen duktig och inspirerande så det är inte så underligt att du fått fler uppdrag :)

Ser fram emot att se vad du skapar...

God fortsättning!

Linapyssel sa...

GRATTIS Emmeli...sååå roligt och det ska bli kulatt se vad du skapar för dessa lyckliga två!!!
kram kram och LYCKA TILL
Lina

Kerryn sa...

Double congratulations :).

Lillnettan sa...

Jättegrattis! Du är fantastisk, vet du det? Man blir så glad av att komma in hit och kika. :-)

Vad roligt att du vill komma på träffen! Bokningen är bindande men om du inte vet säkert om du kan komma eller ej så hör med Bellamio (hittas inne på SS, annars ser jag att hon också kommenterat här ;-)) så går ni båda säkert komma överens om något. :)

Kram!

joggemia sa...

Verkar vara två toppenuppdrag...grattis!! Och så mycket fint du skapat. Roligt att du gillar det jag gjort också. =)

Kram!

Morfen sa...

Wehoooo GRATTIS vännen!! Vad skoj!! :D

Mahlin78 sa...

Stort grattis och lycka till! Ska bli kul och se vad du skapar :-)

Anonym sa...

Woohoooo, stort grattis till dig!!!!!

Stephi sa...

stooort grattis till dig!!!!!

Related Posts with Thumbnails