måndag 24 januari 2011

{ Mollys: Pulka }

En Layout från Mollys Scrapbookings januarikit, Hej mitt Vinterland!

Jag är inne i en riktig mistperiod nu känns det som. Speciellt efter att ha shoppat loss en Smooch Spritz av varje färg hos Mollys. Så härligt färgglada! De mönstrade papperna är förstås också från kitet. Sen har jag klippt ut de söta pingvinerna från ett annat mönsterpapper som låg med. Tycker det är kul när man kan klippa ut söta figurer ur mönstrade papper och använda som dekorationer och för att förhöja dem lite kan man ju alltid glossa eller blinga till dem lite. På denna layouten fick den uuuursöta snögubbebradsen vara med också. Så söt! Sen knöt jag en rosett av det lila glittret och satte dit som dekoration. En snöflingebrad satte jag dit tillsammans med pingvinen högst upp till höger.




A layout from the January kit at Mollys Scrapbooking!

I'm in a period of misting, love it! Especially since I baught the Smooch Spritz mists in every color over at Mollys. So colorful and fun to play with. The patterned papers is of course also from the kit. I have cut out the cute penguins from another patterned paper from the kit. I think it's fun to cut out cute figures or details from patterned papers and to use it as decos. And to enhance them a little bit I put som stickles or/ and glossy accents on them. I also love the cut snow man brad that I also used from the kit. I made a bow with the glitter fabric that was also in the kit and put it on the layout as well.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails