måndag 24 januari 2011

{ Fler härliga bidrag till tävlingen }

More lovely contributions on my challenge:

Här kommer ett gäng härliga bidrag till, till min tävling! Så underbart det är att se era fina tolkningar av layouter som jag har gjort, det är häftigt! :)

Först ut är en fantastisk LO från en av mina scrapfavoriter, hon inspirerar mig otroligt mycket, nämligen Annlouise / Pysselfia, hon har liftat min "Flowergirl".


Nästa bidrag är från Annica A, som har gjort en jättefin och härlig tolkning av min LO "Långserum".


Min vän Sara / Sara_80 som oxå har en tävling inne hos sig just nu har gjort denna ljuvliga och vackra tolkning av min Bröllop Mona & Åke.



Inger / Ingba, va ju för go'. Hon kunde inte bestämma sig för vilken av två layouter hon skulle välja att lifta så hon gjorde båda. Dessvärre kan jag bara ha med en i dragningen för rättvisans skull men jag var ju dum att inte ta med i reglerna att man får fler lotter för fler bidrag ;). Först ut är denna härliga skapelse som har nästan samma titel som den tolkade layouten, nämligen "Bus & Lek".


Den andra Ingba gjorde blev en läcker dubbel-LO från min "Mors dag i Simnatorp".



Tack söta snälla ni för era fantastiska bidrag och för att ni ville glädja mig genom att delta i min tävling! Jag har några fler bidrag att visa men det kommer i ett lite senare inlägg... hoppas att ni som ännu inte deltagit blivit intresserade och inspirerade att delta ni oxå, läs inlägget om tävlingen HÄR.


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails