onsdag 23 februari 2011

{ A'la Emmeli presenterar: Scrapoholic - en säljblogg }


Tyckte att det va dax att ta tag i utrensningen en gång för alla... det är inte klokt så mycket man handlar på sig! ;)

I alla fall om jag ska få plats själv i min scraphörna så är det dax att ta tag i detta nu... för att inte blockera denna bloggen valde jag att starta en ny just för försäljningens skull. Hade tänkt lägga ut allt i en tråd på SS forum men då kan man inte ha så stora bilder och jag vill ju att man ska se vad man tänkt att köpa så därför blev det på detta visa.

Jag hoppas att ni vill kila in där och fynda och att ni hittar lite av varje som faller er på läppen! :) Har hållt på i tre "kvällar och nätter" nu så nu hoppas jag att jag blir av med lite oxå! ;)

Mer info hittar ni på bloggen. Välkomna!





Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails