onsdag 23 februari 2011

{ Liten smällkaramell }


Jag har gjort en layout med Mollys december kit. Jag har så många julfoton kvar att scrappa och har bara gjort några få layouter än, nu längtar man ju till våren, mer solljus och att scrappa vår och sommarbilder - tur att man kan altinera lite! :)

I've made a layout with Mollys December Kit. I have so much christmas photos to scrap and I only done a few... now I long for spring and more sunlight and to scrap more spring and summer photos - luckily I can vary a little! :)



2 kommentarer:

TesaB sa...

SNYGGT! Läckert hur färgerna kommer fram så mot den svarta bakgrunden! Ha en fin dag!

smuulan sa...

Vad duktig du är som får till julskapelser! Jag är rädd att det skulle bli julfoton tillsammans med sommarblommor om jag skulle ge mig på det nu, jag tänker bara på våren *ler*. Jag bara ääälskar pippifågeln med luvan!!!
Kramis

Related Posts with Thumbnails