fredag 18 februari 2011

{ DT Mollys: Så söta / So Sweet }


God morgon!

Nu äntligen kan jag visa ett alster som jag gjort av det supersmaskiga februarikitet från Mollys "Mumsiga Muffins". Man kan inte annant än att älska färgkombon cerise och orange. Så härligt!

Fotot är på min lilla tjej och chihuahuan Walle som tyvärr inte finns med oss längre. Han va så fiiiiin! ♥ Barn kunde göra så gott som allt med honom, han gick med på vad som helst. Antonia älskade honom i och med att hon fick plocka, klappa och hålla honom så mycket som hon ville. Sorgligt nog fick han en sjukdom som hans lilla kropp inte klarade av, endast drygt 2 år gammal.

Igår va jag hos syrran och lämnade en tavla jag gjort i canvas i inflyttningspresent. Jag fotade den innan men hann inte lägga in den i datorn men jag lovar att visa den, kortet och minialbumet som jag hann göra i förrgår. Kände mig otroligt kreativ som gjorde allt det på en kväll OCH dessutom fortsatte jag sorterandet av mina D-ringalbum och kom fram till att jag åtminstone behöver 10 till, det kommer att bli dyrt... men fint! ;)

Eftersom lillungen fick lite sportlov hos mormor med kusinen och fick sova där i natt så hade jag och älsklingen lite filmmys och såg filmen "Life as we know it" med Cathrine Heigl och hunken från Las Vegas (tror jag det är)... en riktigt härlig och söt feel-good-film - just the way I like it! ;)
Vi ses snart igen! ♥

Good morning!

Finally I can show you a page with the gorgeous kit from Mollys "Yummi Cupcakes". I just love the pink and orange-combo. So yummy!

The photo is on my little girl and the chihuahua Walle, who isn't longer with us. He was so beautiful and sweet! ♥ Kids could do almost anything with him, and got away with it. Antonia loved him and she could hold him as much as she wanted. Sadly, he got a disease that his little body could'nt make, he only lived about two years.

Yesterday I visited one of my sisters, I made a canvas for her and her husband as a gift because they moved in to their own house. I photographed it before but didn't had time to upload it in the computer yesterday but I promise you to show you the canvas, the card I also made AND the mini album that I did the evening before yesterday. I felt very creative that night and I also had the time to sort my D-ringalbums as well and I realized that I need ten more, it'll be expensive... but nice! ;)

Since my daughter got some winter holiday at her grannies with her cousin and slept over. Me and my darling got som movie time together, we saw the movie "Life as we now it" with Cathrine Heigl and the hunk from the tv-show Las Vegas (I think)... a sweet and lovely, feel-good-movie, just the way I like it! ;)

See you soon! ♥




1 kommentar:

smuulan sa...

Vad skönt med en myskväll, det behöver man ibland. Jag har också en chihuahua, som fyller 12 år den 17 maj! Vi köpte honom för tretusen kronor, och det var innan de var så populära. Jag var före Paris Hilton, hahahahaha! Han är världens goaste lillplutt, och är sonens allra bästa kompis. Underbara hundar.
Gillar LO´n, färgerna sitter som ett smäck! I like!

Related Posts with Thumbnails