måndag 28 februari 2011

{ Kort till Sofie }

Min söta lillasyster Sofie fyllde elva i februari, jag gjorde två kort till henne, ett från oss syskon och ett från hennes syskonbarn. Hon är en tjej med stil och som älskar glamour så det fick bli två kort i den stilen! :D

My sweet baby sister turned eleven in February, I made two cardsfor her, one for us siblings and one for her nieces and nephew. She is a girl with style and that loves glamour, so I made the cards in the same style! :D
 


Idag fick jag Primas ljuvliga vårkollektion från LScrapbooking och jag bara älskar allt. Även om jag inte skulle säga att det är min vanliga stil så är det ju härligt att kunna variera lite. Jag gjorde hela FYRA layouter ikväll med bara Primasaker. De nya produkterna är så underbara att scrappa med! Jag hoppas att jag får tillfälle att visa layouterna snart!

Today I got beautiful Spring Line Prima products from LScrapbooking and I loved all of it. Altough I wouldn't say it's my usual style I loved it and it's nice to vary once and a while. I made FOUR layouts this evening, only with new products from Prima! The products is fab to work with! Hope to show the layouts soon!

1 kommentar:

Cattiegirl sa...

Verkligen supersöta kort!
Jag älskar Anya på "Miss Sofie"-kortet, vet du vad hon/stämpeln heter?

Fick min beställning (TGF-stämpel + crackle paint) från dig i lådan igår! Tack för proffsig försäljning! :-)

Kram
//Cattie

Related Posts with Thumbnails