tisdag 15 februari 2011

{ Maja Design layouter }

Här kommer två layouter jag inte känner mig så jättenöjd med faktiskt. Vet inte vad det beror på men jag tror mycket kan vara färgerna, den blålila nyansen tilltalar inte mig alls och då låser det sig bara... men tänkte att jag iaf skulle lägga upp den här på bloggen. Jag vill ju försöka visa allt jag skapar, mest för att ha allt samlat för min egen skull oxå. Sen kan man ju inte vara nöjd med allt man gör heller, man lär ju sig av sina misstag! Kanske är det någon som tycker helt annorlunda och gillar mina layouter. ;)

Tycker Maja design gör så ljuvliga serier men ibland är de lite för dova och för gulliga för mig som är av det färgstarka slaget men visst är det kul att få utmanas mellan varven oxå. Dessa alster har jag gjort som inspiration till månadsskisserna i januari och februari inne hos Svensk Scrapbooking.








Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails