fredag 11 februari 2011

{ Sweet Siblings }


Ikväll har jag donat och fixat inför middagen i morgon - jag som hade hoppats på tid för mys med familjen och lite scrap på det. Visserligen blev det lite familjetid ändå men vid spisen :). Antonia tittade på Let´s Dance, hennes favvoprogram.

Så nu är både middagen och efterrätten förberedd inför morgondagen, känns riktigt skönt faktiskt. I morgon blir det städning. Lite har jag dock fixat med i scraphörnan och  tänkte faktiskt slå mig ner lite till efter detta inlägg... fast min hjärna jobbar rätt trögt vid den här tiden - tyvärr.

Sov gott!

Tonight I have prepared the dinner for tomorrow night - I had hoped for some snug time with my family and a little scrap. Anyway, we got to do some family time by the stove instead :). Antonia watched here favourite tv show - Let's Dance on tv.

So, the dinner is prepared and the dessert is done. Feels great! Tomorrow we have to do the cleaning of the house. I have had time to do some things in my scrap corner and I also intend to sit down when I finished this post... to bad my brain doesn't work as fast during the late nights as by day...

Sleep tight!

2 kommentarer:

smuulan sa...

Ja, man har så goda intentioner under dagen om allt pyssel man skall göra på kvällen, men om det blir för sent så går hjärnan lite för trögt. Men skönt att ha förberett iallafall. Ang. LO´n; I LOVE IT!
Ha en bra dag!
Kram kram

Annette sa...

Gillar gillar gillar!!!

Related Posts with Thumbnails