torsdag 3 mars 2011

{ DT LScrap: Skisstolkningar }


I februari hade Ullis hand om utmaning och skiss hos LScrapbooking. Vi i designteamet gjorde våra egna tolkningar av skissen som inspiration och jag har glömt att visa min tolkning här... ytterligare en LO med kraft papper som synes... resten har jag plockat smått och gott från mina DT-paket från LScrapbooking... mer info om layouten hittar ni i L-bloggen.

Mina söta syskonbarn hjälper gärna till när pappa är ute och fixar i trädgården på Öland. Så söta bilder där alla har varsin skottkärra att det va tvunget att scrappas. :D

In February was Ullis in charge of the sketch challenge at LScrapbooking. Me and the other girls in the design team made our own takes on the sketch for inspiration. I just realised I hade forgot to publish it here in my own blog. Another LO I used kraft cardstock on, as you can see. The other material, I got from earlier DT-kits from LScrapbooking... more about the material and the LO, you can read in the LScrapbooking Blog.

My sweet niece and nephew are helping their dad in the garden at Öland. So sweet pictures, I just had to scrap them. :D


Denna månad är det jag som håller i ansvaret för mars skissutmaning, så här blev min skiss. Hoppas ni gillar den och att ni är med och tävlar - riktigt fina priser utlovas! ♥

This month, I'm in charge of the sketch challenge, this is the sketch I've made. Hope you like it and that you join the challenge - I promise you really nice prices! ♥
Här ser ni min tolkning av skissen, måste erkänna att det är rätt knivigt att tolka sina egna skisser, även om det är kul. Jag tyckte att det va svårare att tänka outside the box med mina egna skisser. ;)

Here is my take on the sketch, I have to admit I thought it was pretty difficult to do a take on my own sketch, even if it was fun. It was harder to think "outside the box" with my own sketch. ;)



Kärlek ♥ / Love ♥


5 kommentarer:

Malin sa...

Jag gillar skissen och tänker försöka mig på den! Jag har lagt ut en LO vad jag har gjort med mina virkade dukar:)
http://scraptrion.blogspot.com/2011/03/i-mahlins-anda.html

Marit sa...

Ja men visst var utmaningsbloggen lite rolig, annorlunda. Jag såg att scraplagret hade erbjudande så dit ska jag gå, såg att det fanns en ny mist där resultatet blir mer som krita.

Jag ska inte på träffen tyvärr, jag har aldrig varit på en träff tidigare men vore lite roligt.

smuulan sa...

Snyggt! Gillar speciellr ringen med prickar och band runt om!

vardagsprincessan sa...

Ja , jag tror också att alla smådamer kommer ha såå roligt :). Tack så mycket,.vad glad jag blev av dina ord! E har inte haft något kalas ännu för kompisar, har tyvärr alltid kommit en massa emellan. Du anar inte vad E ser fram emot A kalas. Direkt hon slår upp sina blå kl 5 på morgonen tycker hon att det är kalasdax :). Hoppas ni har det allra bäst. Kramar

Pearlgirl sa...

VIlken fin skiss du har gjort och fin tolkning! Ska bli kul att skapa nåt från skissen.

Related Posts with Thumbnails