torsdag 10 mars 2011

{ Lovely Prima, Lovely Emmeli }


Oavsett vad man har för scrapbookingstil så kan man väl inte låta bli att älska Primas produkter. De har verkligen en känsla av vad som är vackert. Att de har så mycket fina matchande produkter oxå. För någon vecka sen fick jag hem ett paket med bara Prima-goodies från Therese på LScrapbooking, jag hade beställt ett gäng själv jag oxå och jag kunde inte låta bli än att skrida till verket på en gång.

Allt förutom wellpappen och akrylfärgen är primaprodukter, det vackra bakgrundspappret, de andra tre mönstrade papperna likaså. Den fina blomrankan, de söta små "plastblommorna" pebblesen och alfabetet till titeln. Jag har oxå använt min kantstans från X-cut som oxå finns hos LScrapbooking.

Tack för titten! ♥

Irrespectively of what kind of scrapbook style you have, you can't help to fall in love with Prima products. They really got the talent of knowing what is beautiful. And that they have so well matched products. About a week ago I got a package filled with Prima goodies from my DT-store LScrapbooking, I hade ordered some for myself as well and I couldn't wait to start work with it.

Everything except for the acrylic paint and the "packing board" is from Prima. The beautiful patterned papers, the flowers, the pebbles and the alphabet. I have also used my edge punch from X-cut that I also bought from LScrapbooking.

Thank you for stopping by! ♥


4 kommentarer:

smuulan sa...

Otroligt snygg LO! Verkligen härligt med mycket dekorationer i fylliga färger som framhäver fotot perfekt!
Kram kram

Terés sa...

Ja, Prima är helt fantastiska på att producera vackra ting... Har du kollat in deras design line från Marion Smith? To die for... Jag tror jag ska försöka lifta din vackra LO så jag lär mig det här nån gång. Det är superfin!

Kram

Kerryn sa...

So beautiful Emmeli!!

Katja sa...

Skitsnyggt och så vackra detaljer! Kram

Related Posts with Thumbnails