måndag 14 mars 2011

{ My best friends wedding }


I lördags fick min bästa äldsta vän en liten son, jag fick prata med henne en lång stund på telefon igår och jag hörde den lille prinsen i telefonen. Åh så gärna jag hade velat bo i närheten då så att jag kunde kila över och bara träffa den lille sötnosen... och träffa Anna så klart! Så mysigt med bebisar att man blir alldeles sjuk! :)

Här har jag scrappat ett foto från hennes bröllop 2008, vacker som en dag är hon och jag är så glad över att ha en vän som henne i mitt liv! ♥

Detta blev en ganska så grafisk layout, raka linjer... och enkel men jag gillar den. Jag har använt Echo Park Papers kärleksserie (som jag just nu glömt namnet på) mycket grå-svarta toner tillsammans med rosa-cerisa toner... jätteläckra papper... och på tal om denna serie måste jag ju visa en YouTube-film som jag snubblade över... ett sånt vackert minialbum skulle jag vilja göra...



Så läckert, eller hur??

English:
I've made a page of my best friend Anna and me on her wedding! Isn't she beautiful? I've made this in a graphic style and though it's kind of simple, I like it. I love the lovely papers från EPP, it's from their Love-collection (but I forgot the name right now).

I found this movie on EPPs blog, she have used the same collection on this paperbag mini album and I adore it. Some day I want to do one myself.

3 kommentarer:

smuulan sa...

Superfin LO, de papprena var verkligen snygga!

Karin sa...

Vilken härlig layout! Va härligt å ha en sån bra vän =)
Ha en härlig dag,
kram K.

Lena B E sa...

Åh så snygg Lo, verkligen jättesnygga papper!! :)
Min nya utmaning ligger ute nu och jag tror den passar dig bättre än den förra. Kika in får du se om det är nåt du vill vara med i. ;)
Ha en underbar fortsättning på dagen.
Kramar från Lena

Related Posts with Thumbnails