onsdag 2 mars 2011

{ Nominerad till Månadens Scrappare Mars }

Va glad jag blev när Nilma hintade om att jag blivit nominerad till Månadens Scrappre i Mars hos Scrapbooking i Fokus, de tre andra nomineringarna gick till inga mindre än: Nenne, Rimna och Lillnea - tre helt otroliga scrappare! :D Känns som om jag är i mycket fint sällskap och det ska bli spännande att följa denna omröstning.

Skulle så klart bli överlycklig om du tog dig tid och kikade in och lade en röst på mig om du tycker att jag är värd den hedersamma titeln förstås! ;)

Tack Nilma och Scrapbooking i Fokus!

Så här står det i detta inlägg:

Månadens Scrappare - Mars


Dags att utse "Månadens Scrappare - Mars"! Det finns fyra alternativ att välja mellan, och ni får gärna motivera i kommentarsfältet varför ni valde just den personen.

Jag måste också tillägga att även om en person har fått flest röster, kan jag inte garantera att jag får tag på personen eller att personen vill vara med men självklart ger jag det ett försök!

Röstningen pågår till och med den 20/3

//Malin

Creative Nenne - creativenenne.blogspot.com

Rimna's skafferi - rimna.blogspot.com

Em's Creative Side - emscreativeside.blogspot.com

Lillnea - lillnea.blogspot.com

English:
I was so happy when Nilma commented me that "Scrapbooking i Focus" has nominated me for March Months Scrapbooker, I was very honored! Along with me is three other fantastic Scrapbookers so I am in a really good company! :) So if you want to, please pay them a visit and vote for me if you think I'm worthy! ;)



3 kommentarer:

MadeByEmmelie sa...

Åh vad roligt! Grattis till nomineringen!

Ville också tacka dig för din kommentar och snälla ord på min blogg. Det värmde :)

Tack för all inspiration!

Carina sa...

Stort GRATTIS till nomineringen.Helt självklart att du skulle ta hem alltihop.Inget konstigt med de.

Kram

Cattiegirl sa...

Häftigt! Grattis!
Tuff konkurrens - alla är ju jättebra!!! :-)
Måste dit å klicka på stört!
Kram
//Cattie

Related Posts with Thumbnails