onsdag 2 mars 2011

{ Warm welcome at Nerdy *Victorious* Scrapbookers }

I'm so Happy and Grateful for the nice warm welcome over at Nerdy *Victoriuos* Scrapbookers. I'm so proud of being a Nerdy Girl! Because I AM!

I LOVE these beautiful collages, it takes my creativity to a whole other level... I love them! ♥ The Nerdy Girls are fantastic!!

Thank you so much for this opportunity!

Here is my Nerdy Girl Pic - Looking fab - don't I?! ;)


Hurry up to pay the NVS blog a visit and see who else is going to be in the Nerdy Girls Team... another Swede, isn't it Great?! :D I think so!

Soon there is a new fabulous collage up on the NVS blog, stay tuned! 



5 kommentarer:

smuulan sa...

Gratulerar än en gång! Ska bli roligt att se vad som dyker upp hos Nerdy Girls, spännande!
Kram kram

smuulan sa...

Åh, tack för dina snälla kommentarer! Jag blir så glad, det värmer så! Jag tror inte att jag fick den första kommentaren som du fick felmeddelande på, men de andra fick jag. Vad roligt att du gillar mitt altrade, framförallt eftersom jag själv upplevt att det är min svagare pysselsida, hihi.
Kram!

Nilma sa...

Stort grattis!

Tänkte bara meddela att du är nominerad till "Månadens Scrappare" på http://scrapbooking.ifokus.se!
Röstningen pågår till och med den 20/3 och därefter görs en liten intervju med vinnaren, om hon/han vill ställa upp då givetvis.

Ha en fortsatt bra dag!

Lena B E sa...

Stort GRATTIS, vad roligt!! :)

Vad roligt att du vill vara med i min utmaning, lycka till! :)
Ser fram emot att se det du skapat! :)
Önskar dig en underbar månad och ha det bäst:)
Kramar från Lena

Kerryn sa...

Congratulations! Love that photo :).

Related Posts with Thumbnails