söndag 10 april 2011

{ Roligt i vått och torrt }


Många roliga utmaningar va det på Vårgårdaträffen! Denna utmaningen va att man skulle använda titeln Vått och torrt eller Vi hade i alla fall tur med vädret - jag valde det första och lade dit Roligt i Vått och torrt. Trots att det skiljer närmare 2,5 år på Antonia och hennes bonuskusin Bellis så har de så otroligt roligt tillsammans. Här hälsar vi på en helg då det hittar på en massa bus både i vått och torrt... ;)

Jag har använt mig av Mollys härligt våriga marskit, samt en del från välkomstkitet vi fick på Vårgårda träffen (fjärilen och molnen).

Hoppas ni har en skön söndag, här är det 17 grader och sol, lite blåst men det är varma vindar och så otroligt härligt och skönt ute! En promenad i vårsolen va precis vad jag behövde efter maten... förhoppningsvis får jag sätta mig vid scrapbordet en stund ikväll - vore kul.

Hörs snart igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte fin Lo :)

Related Posts with Thumbnails