lördag 9 april 2011

{ Livet på Öland }


God förmiddag!!

Idag är det en riktigt skön slölördag... härligt att bara få vara hemma och mysa känner jag... fast jag har ju en hel del jag "måste" och vill göra oxå - ska nog ta en promenad i det härliga vårvädret så man får upp energin lite...

Här har jag gjort en layout (även den från Karlstad, trodde de skulle vara slut vid det här laget men jag hann visst med fler än vad jag trodde i Karlstad). Som sagt tidigare så älskar jag dessa papper!

Kram på Er!



3 kommentarer:

BellaMio sa...

Kan bara hålla med! Livet på Öland är underbart :)

Och det är din LO oxå :)

Hoppas din slölördag blir skön!

La Vikinga sa...

Lyckliga du som har så fina barn med kläder i fina färger så de passar precis till favvopapperen!! Det där papperet med hängd tvätt var ju jättekul!

Hur hinner du..... Det är väl inte du som har en blogg som heter "Snabbscrapparen" också...

La Vikinga / Charlotta

E sa...

Vilken härligt söt sommrig LO! Jättefin!
Kram Elin

Related Posts with Thumbnails