fredag 1 juli 2011

{ Post }

Visst blir man glad av att få annat i brevlådan än räkningar, reklam och tvestjärtar... det är inte så ofta men när det händer så blir man sååå glad att någon person har tänkt på en lite extra och gjort ansträngningen att inte bara skriva några fina rader (som iofs är fullt tillräckligt för att göra mig överlycklig) utan oxå GJORT kortet... jag älskar att få scrappade kort, det blir så personligt och kärleksfullt!



I förrgår fick jag det här fina kortet med posten och inuti jättevackra och värmande ord skrivna till just mig - det betydde så mycket! Tack superfina Kajsan för kortet och för din vänskap! ♥




För någon vecka sedan damp detta vackra kort ner i brevlådan från Supersöta vännen Sara, det gjorde mig så glad, tack Sara för din vänskap och din omtanke! ♥
Jag vill oxå bli bättre på att skicka kort och sprida lite omtanke till människor jag bryr mig om, för jag vet ju själv hur mkt det betyder... måste bli bättre på det!!

Hoppas ni får en toppenfredag alla fina vänner som besöker min blogg!!

Kram på Er!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails