måndag 4 juli 2011

{ Väggord: Antonias rum }



Något som jag längtat efter i flera år är att sätta personliga väggord i sitt hus... eftersom jag tidigare hyrt så har jag inte velat göra det men NU äntligen har jag köpt några väggord som passar in hos oss... först ut visar jag en bild på hur det ser ut på Antonias vita släta dörr... läckert va?

Slutspurten är nu innan det är dax för semester... både på jobbet och hemma är det fullt ös. Hemma ska trägolvet läggas in denna vecka med start ikväll! Tror det kommer bli så fint!

Vardagsrummet blev klart i lördags och det möblerades - jag och syster Rebecca slog våra kloka huvuden i hop och möblerade som vi tyckte blev bäst och det blev riktigt bra till slut. Det är ju alltid svårt att veta hur man kan möblera sitt nya boende utefter de möbler man har med sig - så även denna gång men vi lyckades. Vi hade det fint tills söndagmorgonen då jag va tvungen att lyfta över resten av grejerna från allrummet in till vardagsrummet/köket/sovrummet och pysselrummet så just nu är det stökigt i alla rummen bara för att vi nu ska lägga golvet i allrummet. Efter detta projekt kommer alla fem rum vara funktionsdugliga och det ser jag verkligen fram emot - då är alla fem rummen färdiga och efter semestern återstår då: kök, badrum, liten toalett/skafferi, och groventré... :D

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Hegu sa...

Vilken fin dörr lilltösen har fått!! Jag älskar väggord och vi har flera stycken här hemma, som tur är tycker min min man också om dem!:)

Kram
Helen

Related Posts with Thumbnails