tisdag 16 augusti 2011

{ DIY: Kuddar till kökssoffan }






Jag har blivit mer och mer insnöad på DIY dvs Do It Yourself - det blir så mycket mer personligt då, samt att det blir billigare och att det är kul! :D

Älskar Mairos tyg Strössel och ska ha gardiner i köket med tyget, eftersom det kostar en del så köpte jag på mig så lite som möjligt men ändå blev det en remsa över som jag använde när jag sydde kuddar till kökssoffan. Tycker det blev en kul detalj istället för att köra hela tyget i samma. Vad tycker ni?

Har flera andra projekt på gång, idéerna sprutar det är bara tiden som saknas men man får ta en grej i taget helt enkelt! :D

Kram
♥ Emmeli

1 kommentar:

hönapöna sa...

Fint...! Jag är också inne på DIY som du ju vet :-) Kul att ses häromdagen, lycka till med hus-projektet. Kram åsa

Related Posts with Thumbnails