fredag 26 augusti 2011

{ Inspiration från nya Drömhem & Trädgård }

Älskar Drömhem & Trädgård och norpade den så fort jag fick se att den kommit med posten hos mamma... fast jag lämnade tillbaka den när jag bläddrat i den ;).

Här är några bilder jag tog med min iphone som inspirerade lite extra...


Supersöt betjänt!




Gillade denna bilden och blev så förtjust i både spegeln och parfymflaskan som är från Lisbeth Dahl, finns det någon bra ÅF för Lisbeth Dahl på nätet?? Någon som vet?



Det va badrumsspecial i detta nummer och jag fick några idéer till mitt egna badrum, i denna bild gillade jag smyckeshängaren!




Soffan är ju bara to die for!!! Love it! ♥ Lycka skulle vara att ha den i sin ägo men jag blir glad av att bara se den på bild - så läcker! Läckert med tapeten till oxå trots att jag inte är så blå av mig... ;)



Kram kram ♥

Emmeli



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails