onsdag 10 augusti 2011

{ Loppisliv & Lemonad }





I förrgår va min fina vän Malin med familj på besök hos oss. Det va så roligt att ses igen! Jag fick så fina presenter för att jag fyllt år och som inflyttning att jag blev helt överväldigad av glädje och tacksamhet! ♥ Malin hon vet då alltid vad jag gillar... bland annat fick jag den här helt fantastiska boken. I Love it! ♥ Jag har bläddrat i den massor med gånger och inspirerats både av bilderna och texterna... det är mycket i den här boken som kommer att anammas eller som jag inspireras av i kommande projekt!

Det roliga är att Malin känner tjejen som har gjort boken och även om inte jag känner Tina själv så får man en härlig inblick i hennes liv och hur hon är som person genom att bläddra i boken- eller som jag kan tänka mig att hon är... vilken härlig människa!

Jag kan varmt rekommendera den och den kommer att ha en fin plats på min tavellist i köket när jag tapetserat om där - helt klart! ♥

Bara ett litet tips...

♥ Em

Ps. Visst är glasen på omslaget helt ljuvliga och somriga - måste försöka få tag i dessa! Trots att jag redan nu har alldeles för många glas fast de börjar nog bli lite kantstötta tror jag :D

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails