måndag 29 augusti 2011

{ Nöjd med mig själv }



Jag känner mig otroligt nöjd med mig själv, för idag har jag tagit tag i tre saker som länge "tyngt" mina axlar.

Jag avskyr verkligen att ta tag i sånna här saker och väntar alldeles för länge innan jag gör det...

1. Jag ringde Tele2 om mitt mobilabonnemang som skjutit i tagen de senaste månaderna och kollade om jag inte kunde byta abonnemangstyp till något som passar mig bättre, det gick och jag kommer antagligen halvera mina månadskostnader framöver - puh!

2. Jag ringde Nomor eftersom jag upptäckt silverfiskar (bläh) på lilla toaletten, vilket jag iofs sett för rätt längesen men inte orkat ta tag i förrän nu... har trott att det skulle bli jättedyrt men så visade det sig att det ingick i försäkringen så det kostar inte ens ett korvöre... de skickar små dosfällor... varför väntade jag?

3. Jag skickade in ännu ett autogiro-medgivande, så himla smidigt att få alla fasta kostnader på autogiro så slipper man tänka, det viktiga är bara att se till att ha pengar på kontot när det ska dras ;).

(4. Betalat alla räkningar, men det gör jag ju visserligen varje månad men ändå så drar jag mig för det tills jag måste...)

Jag klappar mig själv på axeln och känner mig nöjd för idag!

Tycker ni oxå att det är sjukt tråkigt att ta tag i dessa bitar och ändå är det så bra och så skönt efteråt?

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails