torsdag 11 augusti 2011

{ Smaskig kryddhylla }





Bild från boken "Loppisliv & Lemonad"

En sån här kryddhylla har jag suktat efter ett bra tag och jag hittade en annan liknande variant med små skeppor på rad som jag har budat hem från tradera. Mycket nöjd är jag med den. Den ska få sig en makeupver och ska sättas upp under överskåpen i köket och det tror jag kommer bli superbra!! Men inte ska jag ha några risgryn eller kryddor i precis (som det är tänkt) näpp, jag har tänkt ha precis som på bilden... ett härligt färgglatt smaskigt förråd till glass och efterrätter. Dvs. strössel, muffinsformar och annat smaskigt och färgglatt. Visst är bilden helt ljuvlig!

Ikväll åker vi på äventyr så det dröjer nog med en uppdatering till i slutet av helgen och då hoppas jag att jag kan få bjuda på några trevliga detaljbilder från mitt eget hem...

Ni är så goa som kommenterar, vartenda litet ord värmer gott i hjärtat! Tack för det! ♥

Kram och jag önskar redan nu en trevlig helg!!

Emmeli
 

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Hegu sa...

En sån suktar jag också efter...men de blir ju alltid sååå dyra på auktioner. Men en dag ska jag också ha en hylla för strössel och annat gott!!

Related Posts with Thumbnails