onsdag 24 augusti 2011

{ Tack alla fina ♥ }

Tack alla söta som kikar in här och som tagit sig tid att svara på min fråga både här och på facebook. Då kör vi på med lite inredning tills jag får något nytt scrappigt att visa...

Faktum är att jag fick ett rykande färskt paket från Favvobutiken Mollys Scrapbooking igår och det kliar i fingrarna efter att få sätta mig ner och pyssla igen! Nu är äntligen sommarens kort beställda och borde komma med posten i morgon eller på fredag *håller tummarna* så kanske blir det lite scrap i helgen! Åh va kul det ska bli! :)

Förra helgen pysslades det med galgar (som ni sett) jag har oxå hängt upp gardinstång, gardiner i vardagsrum. Tavellisterna är på plats. Måste visa lite bilder men när jag kommer på det har det redan hunnit mörkna ute, hua va fort det blivit mörkt på kvällarna... men man får se det från den "ljusa" sidan, nu börjar det bli mysigt att tända upp ljus här och där.

Här kommer lite ny inspiration som jag fått från Pinterest

 Det här är verkligen fulsnyggt men ändå läckert på något vis - kanske inte blir riktigt så här plåttrigt i mitt badrum men vissa likheter kommer det att finnas. Badrumsplanerna börjar ta form i huvudet men ännu vet jag inte när jag kommer få råd och tid att göra sak i planerna... men inom en ganska så snar framtid måste det bli! :)

 En klase lampskärmar av alla de slag oxå fulsnyggt enligt mig men coolt! :)

 En väldans smart lösning att hänga upp en stege som klädhängare, eller för tvätt och liknande...

 Varför inte samla fina kort och post i en gammal fönsterlucka, älskar färgen oxå!

 Ljuvligt vackert med fin bakgrund med rosmönster och sött porslin... något jag har planer för, för mitt vitrinskåp hemma... ;)

 Myskuddmadrass, man syr helt enkelt ihop flera örngott och trär i kuddar och så har man en mysmadrass... smart!

Sist men absolut inte minst, det helt ljuvliga pysselrummet, älskar färgerna, stolen. förvaringen och alla små söta detaljer - synd att jag inte få bilden större...

Hoppas ni får en fin dag! ♥

Kram

2 kommentarer:

Erika/ Pyssling sa...

Härliga inspirationsbilder!

Speciellt kul med bilden på myskuddmadrassen, då ett av mina kommande projekt är en just en sådan :-)
Kuddarna är inhandlade vid sommarens IKEA-besök och jag väntar på örngotten i min H&M-beställning som borde komma denna vecka!

Michaela sa...

Coolt idé att samla kort i det gamla fönstret!! :P

Related Posts with Thumbnails