torsdag 22 september 2011

{ DT Mollys: Cow Girl }


Här kommer en liten "ego"-layout, Crate's nya kollektion Farmhouse passade utmärkt för detta foto som är taget från High Chaparall i somras. Kollektionen kommer oxå att passa till mitt renoveringsbygge då det är många härliga retromönster och decos som har med hus/möbler att göra. Så läckert!

Här har jag valt en av mina favoritcardstock nämligen kraft som bakgrund. Men eftersom jag gillade det blommiga pappret så mycket så fick det ta rätt stor plats på layouten och som jag ritade dit en söm som inramning. Fotot fick en svart fotomatta och spetsar som jag hade liggande. I övrigt från samma kollektion kommer den läckra ramen som är en chipboard samt den smala journalinglabeln.

I det här fallet har jag blandat nytt med gammalt. Jag har så otroligt många saker som ligger i gömmorna och "skräpar" känner ni igen er?... allt nytt är ju så mycket roligare att scrappa med än det gamla. Så i det här fallet hjälpte den alldeles nya kollektionen Farmhouse från Crate mig på traven att använda både gamla blommor, brads och spets som jag haft liggandes i lådorna länge nu... perfekt! Känns bra att kunna kombinera nytt och gammalt och det lättar ju det dåliga samvetet att shoppa nytt när man använt lite gammalt oxå, eller hur? ;)

Kila nu vidare in till Mollyshoppen och spana in alla nyheter och så klart till Mollybloggen där det dyker upp ny inspiration för jämnan av både Lilo och alla hennes duktiga designers.

Stolt Designer för Mollys

1 kommentar:

Michaela sa...

Riktigt härliga färger och pyssliga detaljer! :) Ha en underbar helg!!

Related Posts with Thumbnails