måndag 5 september 2011

{ Gröna Lund }




Här kommer första layouten på fem månader (!), det blev en "få plats med så många bilder som möjligt"-layout...

Tycker pappret från SFL är så läckert i sig, det ser nästan färdigscrappat ut. Jag har satt på lite washitape, knappar och en blomma som enda dekorationer. Gillar det läckra alfabetet som titel, det i sig är en dekoration tycker jag. Sen hade jag ett pyttelitet alfabet som jag skrivit dit små ord som beskrivning av fotona...

Pappret, alfabetet och washitapen är inköpta hos världens bästa Mollys Scrapbooking! ♥

Ser fram emot att få scrappa mera men just nu ligger jag och försöker kurera mig i soffan med te, filt och en tänd brasa - förkylning är inget kul men kommer som ett brev på posten när hösten kommer...

2 kommentarer:

Malin sa...

Good work!! ses vi i NOL till helgen?

Katja sa...

Åh så fint det blev av alla de fina bilderna :) Vilken dag vi hade! PUSS på dig

Related Posts with Thumbnails