torsdag 29 september 2011

{ Ingen Vätterscrap för mig... :( }


Jag hade verkligen hoppats och hållt tummarna in i det sista att jag skulle kunna delta i Vätterscrappen som Angelica anordnar... faktum är att jag velat vara med i flera år men av olika anledningar aldrig kunnat... måtte det bli till våren. Roligt med träffar som anordnas lite mer på nära håll - de vill man ju så klart gynna! Likadant med butiken men just nu har jag köpstopp vad gäller Scrap - måste hålla i plånboken lite då jag vill ha en massa dyra saker till hemmet i stället ;)...

Jag hoppas i alla fall att ni som ska på Vätterscrappen och träffen i Vårgårda som oxå är jätterolig och bra ordnad, kommer att få en fantastisk lördag! Det är jag övertygad om!!

Istället kommer min helg se ut som följer... om vi nu blir klara med tapetseringen av köket i kväll, ska golvlisterna och tvättmaskinen dit och sen ska äntligen möblerna på plats igen. *längtar*... i helgen väntas "sanering" av hela huset på slipdamm (och vanligt damm) har varken haft tid eller motivation att hålla efter de resterande rummen när man renoverat kök och groventré... men det ska faktiskt bli riktigt roligt att få städat och fint igen. Men det kommer att ta tid och sen när allt är städat vill jag till Ikea och köpa ett par saker för att få dit de detaljer jag tänkt mig...

Nästa helg vankas det 30-årsfest/ inflyttningsfest hos mig så man kan säga att jag har en ganska tight deadline, både på gott och ont. Man har ju verkligen inte legat på latsidan men det är jobbigt och stressigt att inte veta om man hinner med allt... nästkommande vecka blir att planera färdigt festen...

Därför har jag inte heller haft tid att vara aktiv här inne på bloggen men det kommer - I promise! :) 

Kram ♥ 

Ps. Gillar texten... den ska jag ha i minnet på slutspurten! ;)
 

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails