fredag 2 september 2011

{ Ljuva 80-tal }



Visst blir man så där härligt glad av 80-talet? I alla fall blir jag det... så härligt glada färger, extrema kläder, smink och hår... anledningen till detta inlägg är att jag håller på att leta inspiration till min stundande 30årsfest som kommer att gå i glittrigt 80-talstema och denna bloggen får ju handla om lite av varje vad gäller kreativitet och inspiration så här kommer en liten bildkavalkad av glada bilder.




 Bilderna är ju mer inspirationer från 80-talet, hittade på Google... 

Jag älskar oxå musiken och filmerna från 80-talet, här är några av favoriterna som jag har i min ägo och bättre dansfilmer än som gjordes då finns inte (älskar dansfilmer)... har ni tips på fler riktigt bra 80-talsfilmer så hojta gärna till här! :) Minns ni dessa: 



 Hoppas ni har en toppenfredag! ♥

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails