torsdag 1 september 2011

{ The Smurfs }


Japp, som jag sett fram emot att se denna film. Tycker smurfarna är för mysiga helt enkelt... i morgon har den premiär och då ska vi åka och se den, i 3D. Sist såg vi Toy Story 3 i 3D men Antonia hade bara på glasögonen en kort stund så vi får hoppas att de sitter på lite längre denna gången. För min del hade det funkat att gå på den vanliga men den har ju inte premiär i morgon och fredagar är mysiga biodagar... :)

Har ni tänkt se smurfarna?

Igår scrappade jag, det blev ett snabbscrappat kort till en liten sötnos som fyller år idag - tyvärr hann jag ju inte få iväg det så det kom till den stora dagen men bättre än dag försent än inte alls, right? Så jag visar upp kortet i morgon när jag vet att den söta lilla mottagaren (och mamman) har fått det först... :D

Ha en fortsatt skön dag! ♥

1 kommentar:

Pernilla ~Pillan~ sa...

De är ju så söööta!! Har inga barn att gå med men jag lär nog hyra den när den kommer på dvd... ;-) Kram

Related Posts with Thumbnails